Stefan in Trinity Boys Choir

 
Yesterday (on 22nd), I went to Royal Albert Hall to see the Christmas concert – “The Glory of Christmas”.
Trinity Boys Choir participated in it. Yes, Stef was also there as a member of Trinity Boys Choir!:)

The concert itself was REALLY great, especially the tenor soloist Ed Lyon was fantastic!!! Very impressive!!! And the audience also sang many (6 or 7) songs together. Really fun! The verse1 of “Once in Royal David’s City” was sung by Joshua from Trinity Boys Choir. He did a good job.:)

The boy on the right side is Joshua. (from “Home for Christmas”)

Trinity Boys Choir was introduced like “they are one of the most successful and renowned vocal ensembles in the world.” by the conductor. And he mentioned about that TV appearance with Michael Buble.:) They sang 2 songs by themselves. I heard those songs for the first time, and the titles were not written in the programme, so can’t explain it…sorry.:P
But Stef did SOLO in it!!! Actually he was standing at the centre of their row though, I was not expecting his solo! So it was a delightful surprise! It was short, but still enough to feel his beautiful voice!xD Awww amazing boy Stef!!!xD

Then at the end, we all sang “The 12 days of Christmas”! The boys did those movements with us!lol Of course I paid attention to Stef. His movement was sooooooo CUTE and FUNNY!!!!!XD


And…surprisingly…


I didn’t know that Orlando was also in that choir!!! And sorry that I didn’t notice during the concert… But it’s very good to see him again, since he’s not been at the church. I like this shot (the last one)!!:)))
 
 
 
昨日はロイヤルアルバートホールにクリスマスコンサを聴きに行ってきたぉ\(゜▽゜)/
去年もロイヤルアルバートのコンサには来たんだけど違う演目のやつで。
そんときホールのイベント調べててトリニティが参加しとるのは知ってたんだけど。
ナ脳ゆえ、そんな1年も前のことすっかり忘却しとるに決まってますて(゜▽゜)ぷ

しかし野生のカンにより3日前にふと思い出し。
衝動的にチケを予約し。ちなみにそんなギリで取れた席が前から3列目っつー。
強運にもほどが←

そして風邪をひき。
いろいろあり気合でなんとか治し。

無事とりにちぃステフ見れたぜよーo(>▽<*)(*>▽<)oきゃほー♪
コンサ自体すっげ質もよくて楽しかったんだけど。

なにぶん右隣に、常識的範囲を逸脱したデブおばはん(推定ロシア)
起きてんのにイビキみたいな豚呼吸に邪魔され。ちょ、息すんな←
左隣に、コンサの前にガーリックなんか食ってくんぢゃねーよ若者(エゲレス)
深い呼吸のたんびにプーンっつって。おまぃも息すんな←

っつーサイアクな状況で。
半分くらい集中できずorz
だから(←)しゅてふ♥いっぱい見て楽しんどいた( ̄▽ ̄)ふ

トリニティの子がOnce in Royal David’s City を最初ソロで歌います、
って紹介が入ったから、めっさ色めきたったよね。
だってステフったらクワイアの並び列のドセンターにいたんだもの。

がしかし歌ったのはジョシュアとゆう名のメガネくん。
どっかのキラ粉振りまいとるジョシュアくんとはエライ違うけど。
声はキレイだったよ。うん。

でも絶対ステフのが10倍上手い。
(万が一のため英語では書きませんですたけども←)
最初音取りしてアカペラ入ったのに、だんだん上ずってっちゃって。
あぁぁあぁぁと思ってるうちに全体で歌うとこ。
予想どーりオケ音がもうキー違っちゃってたぁぁorz
あ、その間、またステフはいつものよーにソロの子をガン見してたっつー。ぶ

んで後半、トリニティだけで歌うのが2曲。
そのうちのひとつで

キターーーーーー!!!しゅてふソロ♥o(>▽<*)(*>▽<)o

4小節(おそらく)と短かったけども。
その短い中でもあのふつくすぃ社長ぼいすが堪能でけたぜよ♥
音外さないしね←
いやーーーー軽ーく歌っちゃってさ。
かっこええぜぇぇぇえええステフ\(゜▽゜)/うきゃー

んで最後にオマケみたいな感じで演者も客席も一緒にワイワイ
The 12 days of Christmas を歌いましょってことで。
この曲、アタシは前に何回か聴いたときはあったんだけど歌詞とか知らんくて。
でも日本でいうとこの
「一本でもニーンジンッ」と「もーいーくつ寝ーるーとーお正月」
を足して二で割った感じで。こうゆう曲→“The 12 days of Christmas”
お客さんみんなソラで歌えるっつー。
振り付けアリのお遊びクリスマスそんぐみたいな感じだから
トリニティの子たちもみんな振り付きで参加。

もちステフに注目よね( ̄▽ ̄)ノ

か、か、か、か、

かわゆすぐるぜ社長ぉぉぉおおおお!!!!!!!!!!
まぢほんとカワエエすぎて罪(爆)
おちゃめなヤツだってのは知っとるけども。
おちゃめすぐる社長ヾ(>▽<)oきゃは

あまりにかわゆすぐるし
みんなで歌ってるし
周りもノリノリでしゃすんとか撮ってるし

ってことでデジカメで動画撮ったぜよ( ̄▽ ̄)くっは
さすがにちょっとアップできんのでしゃすんでご勘弁を。
しゃすんでもじゅーぶんかわゆさ伝わるっしょ♥

ででで・・・
帰り道、電車でしゃすん見てて気付いた・・・
ステフの隣の隣に写ってんの、もしや推定東欧のオーランドぢゃね?!つって。
コンサ中はまーーーーったくもって気付かなかったけど。
てかしゃすんも見るの5回目くらいで気付いたんだけど←

おおお、知らんかったよ、彼もトリニティだったとは(゜ロ゜屮)屮
帰ってきてちょっとググったらやはりそうらしい。
へー。
てかUSだけ参加してその後ピリピンもロンドンもいなかったし。
教会でも見かけないから、多分リベラからは抜けたんだと思うけども。

でもこーして元気に歌ってるのを知れてヨカタわー( ̄▽ ̄)
5回目まで気付かなかったけど←
 
 
ってなワケで。楽しいクリスマスの思い出なり(*´∀`)人(´∀`*)らんらん♪
明日ステフに会ったらその振り付け本人の前でやってみよ(爆)

19 Comments

Filed under Active, in English, in Japanese, Photos

19 responses to “Stefan in Trinity Boys Choir

  1. 。∠(*゚∇゚*)☆メリークローリー!!Yukiさん!!
    きゃっっっはあぁぁぁぁあぁぁーーー!! (≧▽≦) めっちゃ楽しそうwwww!!
    意地でも行くって言ってたクリスマスコンサってこれの事だったのね♥
    野生のカン凄すぎるぜぃ!!   がははwww 両サイド地獄www!!
    特にガーリック野郎はマジ氏んでくれwwだわね。

    しゅてふーーー!!可愛すぎるwwwwwwww!!! トリニティでもソロ取るなんて
    さすがステフ♥ あぁwwしゅてふのその振り振り動画観たいわぁwww♥

    でも そのメガネじょす、ステフ差し置いて ソロ取っておいて、ステフの方が
    上手なんて。納得いかんなぁ。

    で・・・ほんとだオーランド!!!地味に居るしwww
    トリニティで歌ってるんですねぇ。リベラ合わなかったのかしらん・・・残念。
    でも 元気そうで 良かった(*´∇`*)

    今日も楽しんできて下さい♥♥

    Like

    • めりくろー(ノ゜▽゜)ノきゃほーい
      そそ、意地でも行ってきたwwwwww

      いや、右隣デブのほーが氏ねだったよ。
      始まってから急に隣から「ぶぃーーーーん」って聞こえるから何かと思ったら
      電動小型扇風機みたいの使いだしやがって!!!!!!!!!
      まぢデブ、自力で扇ぐのさえもできねーのかだからデブなんだよっっっ
      って心の中で叫んだね。
      しかも肉が席からはみ出てやがって、完全に領海侵犯。
      まぢあのデブは罪。←さすがに前に座ってた外人カポーが扇風機注意したけどね

      ってデブのハナシはどーでもいい( ´_ゝ`)ノ
      まーーーーぢしゅてふかわゆすぎて氏ぬるよ♥♥♥
      ネクタイがほかの子よりなぜかやたら短いとか。
      完全にしゃちょースタイルだよねとか。
      でもほんとにその振り振りはんぱないかわゆさ!!!!!
      24日会ったとき言ったら、やってくれたよwwwwwwwwwwwww
      まぢらぶすぐるしゅてふヾ(>▽<)oきゃはーーん♥♥♥

      推定東欧には驚いたよ←気付くのだいぶ遅かったけど
      まぁ正直トリニティのほーが有名だからねwwww忙しいんだと思うよwww

      Like

  2. yumi

    ロイヤルアルバートホール美しいわーー。
    ゆきさん、クリスマスコンサート楽しめてよかった♪
    気合で風邪治したんだね。
    そっか!ステフがトリニティメンバーで参加してたんだ。
    リベラ、トリニティ両方に所属してるから大変だろうけど
    どちらでも大活躍だね!!!!!
    ソロもあったみたいだし、あの美しい歌声聴けたんだね。
    あっ、写真の振り付きで歌ってるステフ可愛いね♥
    それから・・・オーランドはトリニティだったんだ。
    ゆきさんのブログはびっくり情報いっぱいだよ。
    いつもありがとう。

    Like

    • ロイヤルアルバートホールふつくすぃーよねー(ノ゜▽゜)ノ
      あ、他のしゃすんもtumblrでアップすんねー←いつになんだか知らんがwww
      まぢ気合で治したぜよ( ̄▽ ̄)ぶっふ まだ鼻水っこだけどもー

      ね、トリニティのほうでもソロ歌ったりして、すげぃぜ我らが社長\(゜▽゜)/
      でもほんと、忙しそーww
      振り付きしゅてふ、まーーーーぢかわゆすぎたから♥♥
      んで24日会ったときやってくれたっつーwwwww
      ほんとやつはサイコーヾ(>▽<)oきゃはー

      そそ、オーランドもトリニティだったとはびっくりよねー!!!
      結局USツアーでしか会えなかったけども。
      どーやらちょっと家が遠かったみたい。
      それもあってリベラはやめちゃったのかもね。歌声聴いてみたかったわー

      Like

  3. junokulon

    ありがとうございます♪♪
    ワ!ほんとに書いてださったのね(^o^)ノ
    次があるから、無理しちゃったのかな? 嬉しいです♪♪
    長い方もしゅてふソロだと良かったね(ソロの子ゴメン。上がっちゃったからとか)
    振り付け、本人さんにご披露を~♪♪
    MAXで 次がんばってね~!!

    kulon

    Like

    • にゃははwwww
      やっぱステフネタは書きたいっつって( ̄▽ ̄)ノ書いたwwww
      うん、まぢしゅてふのOnce in Royalソロ聴いてみたかったーー!!!
      (セントフィリップスでは木彫りんがソロだったから)

      振り付けは24日に本人やってくれたよーwwwww
      一緒にやったよー(*´∀`)人(´∀`*)まーぢかわゆすぐる♥♥♥

      うん、もうMAXがあるからいつ風邪ひいてもだいじょーび( ̄▽ ̄)ノぶ←

      Like

  4. んんん!?ステフ…
    どしたの!?参観日なの!?てくらい
    違う意味でスーツが似合www!笑
    振り付けのステフかわいいです♥
    というより,どのステフもかわゆすぎます(>▽<)
    UPありがとうございます♪
    楽しんでください☆風邪にお気をつけて‐!!

    Like

    • いや、今日は重役会議だぜ( ̄▽ ̄)ノby社長リードビーター
      まぢシャツ&ネクタイが似合いすぐるぜ社長wwwww
      うんうん、ほんとしゅてふかわわゆすぐる♥♥♥
      なんか若干リバウンドしとるよーなしてないよーな←

      ありがちょー!!!強力風邪薬ゲットしたからもうだいじょびさ\(゜▽゜)/

      Like

  5. Thanks for sharing a wonderful review, again! :D
    What can we do without you! lol ;)
    Good to see Orlando! I haven’t seen him in person….
    btw happy for you that you got to see lovely Stef again ;)
    and I luv luv luv the last picture! xxx Smiling each other!!!!! >_< ♥♥♥

    Like

    • My pleasure.:)
      Oh yeh, Orlando was on only US tour. So you haven’t seen him.. Good to see him. Wanted to hear his singing voice though..
      Yeeeppp LOVELY Stef!!!♥ After the midnight mass, I told him I was there and saw his lovely movement, then he did it for me!lol Really cute Steffff!!!xD

      Like

  6. maay

    centre←´ω` そうですよねっ♪笑 

    そしてorlando-!!!!! カワユイですね>ω<

           

    Like

  7. b20me

    Hi there Yuki,
    Thank you for the posts on your blog. Will you be coming to Singapore for the concert? =)
    B

    Like

  8. -g-

    Hi Yuki,
    I luv, luv, luv your blog. I am a faithful follower and click on it a few times a day (sneak click @ work) to catch up on all your wonderful Libera news. Your blog makes me feel so close to Libera. I luv your write ups on the concerts. They transport me right to the front seat…even tho I’m miles away in Toronto. Thank you, thank you for fulfilling my fix of the day with Libera! They are the most amazing group of boys that make the most beautiful music. I saw them when they came to Toronto but couldn’t get the time off work to see the other concerts. I float to another planet when I listen to their music. It draws every emotion from my heart. I feel so blessed to know their music for the last few years. I look forward reading your blog everyday…THANK YOU!!!

    Like

    • Hello! Thank you for coming to my blog! (Sorry for my late reply..:P)
      Aww you come here few times a day?xD Sweet of you!
      “Your blog makes me feel so close to Libera.” – this is the word which makes me so happy, because I’m always thinking that I want you all to feel as if you were also at the concerts whilst reading my reviews.:) My English is not so good yet, but try to write in English as well. So thank you for your lovely words!;)
      You’re always welcome. Please feel free to put comments anytime anywhere! Thanks!:D

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s