Music clip of “O Holy Night”


 
Belated… Another new music video!!  “O Holy Night”!!:D

The members in it were quite the same as “Carol of the Bells”, since they were filmed at the same time. I was guessing that that was filmed after Phils Tour since their hair style were the same as when I saw them in the Philippines.:) And, Stef & his family had another trip after Phils Tour, so I thought that was filmed after/around the performance at QVC at least. Then at the London concert last week, Stef’s mum told me that they filmed those only 2 weeks ago! It means the next weekend of QVC! Wow really busy boys!!:D

Stef’s mum said, “Did you see the videos on YT? Carol of the Bells was filmed just 2 weeks ago, but Eternal Light was done a year or more ago!”.
So I said, “We fans were wondering what THAT photo was for for a long time!lol”.
Then she said, “Yes! I was also wondering!lol”!!!

That’s sooo funny! Even their parents didn’t know that photo was for Eternal Light!! Hahaha!

Anyway, Stef did another great job in this video as well!!!xD How adorable his look during singing is!!!xD Looks so happy to sing indeed! That makes my feeling happy too! Ralph’s enraptured look also makes my feeling calm.
Just great soloists! Awww can’t help watching those repeatedly♥
 
 
 
遅くなりやしたがおにゅー動画アップの件\(゜▽゜)/
まぢリベラさん、最近気前がいいぢゃないのその調子よ(毎度上から何様)

見てすぐわかるとーり、でぃんどんそんぐのビデオとメンバー一緒。
同じ日にまとめて撮影ね。
みんなの髪型やらから推測するにピリピンより後の撮影ってのは明らか。
んでピリピンの後にステフは家族旅行行ってたのよね。
例のQVCの直前にロンドン帰っとるから、おそらくQVCよりも後だろーと。
って思ってて。

先週のコンサでママさんリードビーターとお喋りしてたときに
「そいえばビデオアップされたの見たビーター?(*´▽`)ノ」ってハナシんなって。
あれいつ撮影したの?って聞いたらほんの2週間前ビーターよって!!!
ってこたぁやっぱQVCの翌週にやったんね。
ステフは旅行帰ってすぐ学校戻ってQVCやらPV撮影やらで忙しかったってー
でしょーね\(゜ロ\)(/ロ゜)/

んでなんと。
あのPrimrose Hillしゃすん←ELのね
ママさんビーターもあれが何のためのやつだったか知らなかったんだって(爆)
親でも謎だったのね( ̄▽ ̄)ぶはは

にしてもこのステフもどえりゃーハンサム(/∀\*)はーーー
なんなんその罪笑顔♥(やや含み笑い系だが←)
そしてうっとり木彫りんとの素敵ハモりん♥
今リベラの最強ツートップ\(゜▽゜)/サイコーすぐるっっっ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

心底好きすぐるぜよぉぉおおo(>▽<*)(*>▽<)oあぎゃーーーー♥

8 Comments

Filed under Christmas Album, in English, in Japanese, Videos

8 responses to “Music clip of “O Holy Night”

  1. yumi

    ゆきさ~ん、このPVめちゃ良いよね♪
    「Eternal Light」のPVは1年寝かせてたのに、
    ここ最近動画のUPが早い。(笑)
    フィリピンコンサではアンコールでラルフが「Himig Na Pasko」を
    歌ったけど、ロンドンではそれはないと思って
    もうひとつのソロ曲「O Holy Nignt」を歌って欲しかったな~と
    思ってたのでびっくり!!!!
    クリスマスソングの中で一番好きな曲だったから
    この動画UPは嬉しい。
    前回「Carol of the Bells」そして、今回の「O Holy Night」
    リベラのツートップのラルフとステフ2人の歌声
    素晴らしすぎるんですけどwwwww
    こうやって動画で残るのは嬉しいよね♥♥♥

    Like

    • 遅れす大王参上\( ̄▽ ̄)/シュタッ
      アタシはアンコールHimig Ng Paskoくると思ってたんだけどね。
      前にアランデルでBayan Ko歌ったからさ。

      ええよねー♥癒されるよね♥
      おほーーーりなーーーい♪ふーんふふーんふふーーーん♪←
      まぢ最強ツートップのこのリッチなハモ、たまらんo(>▽<*)(*>▽<)oうぎゃ♥
      ステフの下ハモがもぉすいすいすいーーっつって沁み込んでくるお(/∀\*)
      ほんと、できるだけ動画で残してほしーねー♪

      Like

  2. junokulon

    Yukiさん、いつもありがとうございます♪♪
    PV撮影して すぐにアップしてくれたんですね。
    うれしいです♪♪
    ステフとラルフ、いいですね!!
    リベラの子たちは 忙しくてたいへんですけど、PVにして貰えるのは
    うれしいですね♪♪

    kulon

    Like

    • そそ、ね、慌しかったろーけど、ファンとしてはいっぱい動画見れて幸せよねん♥
      ステフ&木彫りんサイコーだぜよぉぉおおo(>▽<*)(*>▽<)oきゃふ♥
      How Shall Iも撮ってるから(バーニー談 in Classic FMインタビュー)それも早く見ーーたーーいーーーーo(>▽<*)(*>▽<)oあぎゃー
      しゅてふ&応援のリッチコンビだぜよぉぉおおお♥

      Like

  3. まろん

    ♪おほ~りなぁ~いざすたぁ~にゃらぁ~らしゃ~い♪←聞き取れるとこ抜粋

    これも聴いちゃうとずっと頭から離れない!!!
    さすがに4月のステージでこれ歌うとは思えないから今のうちにガッツリ見て
    聴いておかなきゃ!!!

    Like

    • まろさんは すたぁ~にゃらぁ~らしゃ~い♪なんねwwwwwww

      そそ、歌うと思えないってか、歌われてもね、みたいな( ´_ゝ`)ノ
      桜も散る時期でっせっつーねwww
      しゅてふ&木彫りんいつものよーにサイコー♥
      そしてカヴァリーマンの慣性の法則も相変わらずだわね( ̄▽ ̄)ぶっ

      Like

  4. しのぷ

    多分大丈夫だったよね?このステフ本当若い頃のベッカムみたい\(//∇//)\かっちょぇぇ

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s