“The Christmas Album” Preorders!

7th September UPDATED – Limited edition Deluxe package cover
Thank you to Patrick for the nicer photo!:)

“The Christmas Album” CD’s preorder is starting!!
At Tower Records Japan , HMV Japan and Amazon UK

HMV ships the orders offshore via EMS. So even if you live in out of Japan, you can buy it at HMV. – Usage guide of HMV ONLINE

Release date is 24th October in Japan, 7th November in the UK.
Tower Records & HMV’s are ‘Import version from Europe(UK)’, but Japan gets them faster than UK again!lol I always wonder Libera is from Japan?O_o

There are lyrics cards (16 sheets of CD size), poster-style booklet and christmas ornament (gold wreath) in it. I think that a booklet and ornament are “Deluxe stuffs”…maybe.
And I guess that Japan edition will be released from EMI Japan. They’re still silent though… hello Hello HELLO?

The song list from Tower Records Japan :)

1. Joy to the World (Free DL)
2. Still, Still, Still
3. Carol of the Bells
4. Veni, Veni, Emmanuel
5. Once In Royal David’s City
6. O Holy Night
7. White Christmas
8. Corpus Christi Carol
9. In Dulci Jubilo
10. Have Yourself a Merry Little Christmas
11. Sing the Story
12. Coventry Carol
13. The First Noel
14. Jubilate Deo
15. While Shepherds Watched Their Flocks
16. Lullaby

Aww my guess that it would have also “Silent Night” was wrong…orz
But if that was in it, would be Tom&Ed version!!(JK)
Anyway, can’t wait to hear these songs!!! And can’t wait for the christmas concerts!!!:D

30th September UPDATED – The contents of Deluxe Edition

Today, The Christmas Album is released in the Philippines! Happy for Filipino fans! And the photo of 16 song cards in it came from PolyEast Records!
How nice!:D Looks like we’ve seen some of those, but so nice! Can’t wait for the release in Japan!XD

 
 
 
もおみなさんもだいたいご存知のことと思いまふが。
日本ではタワレコとHMVで10月24日に発売よー\(゜▽゜)/ぎゃほん♪
あ、アタシピリピンに旅立ってる頃だ。
するってーとまずはアルバムげっつ in ピリピンだわね。うふ
また今回も部屋に同じCDが積み上がること請け合い。
いーの、リベラのためになること=金落とすこと、リアルにコレ( ´_ゝ`)ノ

てか、またもや本国UKよりも日本が早い件。しかも輸入盤だっつーのに。
EMIの仕組みがまったくわかりまへんヽ( ̄▽ ̄)ノはっはーん
ほんで絶対また日本盤出すっしょ、ね、EMIじぱんぐさん。
てかいまだにシラっとしてんのはなぜなのか小一時間問い詰めようそうしよう。

でーでーでー曲リスト嬉しーねー(*´∀`)人(´∀`*)
とりあえず半分以上は知っとる歌でヨカタ。
知らないやつはつべで聴いて勝手にイメージしておこぉ。

てか、気になるのがSing the StoryとLullaby。
これってクリスマスと何のカンケーが。
アタシの歌詞読解力が果てしなく遠浅なだけ?Σ( ̄□ ̄)!!!←多いにありうる

で、LullabyはまだしもSing the StoryがまさかのGケル様だったら吹くぜよ。
せっかく江戸盛りSilent Night使いまわし回避したっつのに。
クリスマスにこれ入れないでPeaceに入れたのはなぜってロバに小一時間・・・

問い詰めたって答えは出ないぜTHE BRITISH WAY( ´_ゝ`)ノ

なんならこの際While Shepherdsでまた黒リベラも歌っちゃいなよ。
んでレコ風景しゃすんに写っちゃいなよ。
ちみっ子目線だと確実に、えぇ確実に首から上バッサリべんじゃみんだけどさ。

はっっ!!!もしかすてまたアレやっちゃう系かな!?!?\(゜ロ\)(/ロ゜)/
ロバの十八番、「こんなんもあるよ、出し惜しみ作戦」
Ave Virgoがまさかのトム遺作だったよーに(氏んでねーよ)
Lullabyがまさかのじょす・・・作だったよーに(なんか言えよ)

だとするともぉレコーディング時期なんて丸無視だからね。
可能性ありげなのは順番的にミドベンかサミたんあたりか・・・
サミたんソロなんぞをこっそりレコってくれてたらまぢ泣くぜよぉぉおお!!!
あのソフティーボイスをもう一度。・゚゚ ‘゜(*/□\*) ‘゜゚゚・。つって

とまぁ聴いてもいないアルバムでこんだけ喋るやつもそういまい。
妄想バンザイ\(▽ ̄\( ̄▽ ̄)/ ̄▽)/

とにかくアルバムもコンサも楽しみだべよo(>▽<*)(*>▽<)oぎゃぽー♥

今日はピリピンでアルバム発売だぉ♪
デラックス版についてる16枚歌詞カードのしゃすーんキタキタ\(゜▽゜)/
おそらく大半は見たときあるしゃすんっぽいけども。ツアーのしゃすんね。
でも実物早くみたいぜよーーー♪♪♪
日本では10月24日だからまだもーちょい先だぁね。
楽しみん♪(*´∀`)人(´∀`*)

4 Comments

Filed under Christmas Album, in English, in Japanese, Photos

4 responses to ““The Christmas Album” Preorders!

  1. junokulon

    何だか いろいろ楽しみなアルバムですね(^.^)
    Sing the Story まさかと思うけど、While Shepherds もしかして黒リベラ系とか、それはもう、楽し過ぎるわ、ハハハ。。。
    なぜにLullaby?もしかして、アイドルジョシュも入ってますよ系かしら?
    いろんな意味で サプライズも楽しみですね♪♪

    Like

    • YukiBOL

      勝手に妄想でハナシふくらんぢゃってどーしよーヾ(>▽<)oみたいな←バカ
      まぢSing the Story心配な件wwwwwいゃ、きっとちみっ子の中の誰かがソロやるに違いない。スキっ歯ソロか?!ぁフレd(省略)
      うん、Lullabyは釣り餌ですな← どんぐり食べて大きくなれよーって、アタシらファンはイベリコでつね( ̄▽ ̄)ノぶひぶひ

      Like

  2. まろん

    ♪じょ~いとぅ~ざわ~っ!ふっ!ふ~んふ~んふ~ん♪ヽ(・∀・)ノ

    Sing the Story…やっぱまさかの可能性大のような気がする…
    『なんで今それ!?』って一曲、またありそうな気がする…
    トム遺作にビックリとかじゃなくて、何で今それ!?って一曲…
    どうせ『何で今それ!?』だったらAve Virgoの時のようにビックリ
    したいが(-ε-*)ブー

    そういえばかわいかったなぁ…ちっちゃいマイコー…( = =)トオイメ

    Like

    • YukiBOL

      アタシもそこふっふ~んっふ~んっふ~ん♪派wwwww(何の流派だ)

      まさかのGケルでもある意味サプライズwwwwえ、そんな堂々と?!つって。
      まさかのデカジェソロとかあったらそれこそビックリ\(゜▽゜)/
      いつのやつ入れてんだっつー意味のビックリね←
      O Holy Nightあたりで社長&専務&応援のニュー三つ巴聴きたいなあぁ♥

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s